מטלות בית במהלך ההריון

מטלות בהריון

 

מי שאמר ש”הריון הוא לא מחלה” כנראה לא היה בהריון. הגוף כואב, העייפות שולטת בכל מחשבה ופעולה, והבטן הגדלה מאתגרת בכל פעולה הקשורה בלראות מה הולך מהחזה ומטה.

כל פעולת כיפוף והרמה לפעמים בלתי אפשריות. קשירת שרוכים בטרימסטר 3 – הצחקתם אותי! להרים בגדים מהרצפה – מצחיק כמעט באותה המידה. להרים דברים כבדים – אסור!

בתור אמא לתאומים, אני אשתף שמאמצע ההריון אפילו לא הצלחתי להגיע לכיור לשטוף כלים.

אז מה עושים?

קודם כל נושמים עמוק. מבינים שזה חלק מהתהליך המבורך של ההריון. ו…. מקבלים עזרה!

זה השלב בו בני הזוג יכולים וצריכים לקחת יותר על עצמם את מטלות הבית. אפשר לבקש עזרה מבני משפחה, מחברים טובים, ואפשר תמיד לקחת עזרה בתשלום. יש היום הרבה אפשרויות למשק בית, כיפול כביסה ועוד. אבל אפשר גם לקחת נער/ה שאולי יהיו פחות מקצוענים, אבל יגבו פחות ויסייעו במה שאפשר.

כדי להתייעל ולחסוך זמן, בנוסף לעזרה האנושית, אשר להיעזר במדיח כלים, בשואב אבק, שוטף אוטומטי ועוד. אמנם צריך מישהו שיפעיל אותם, אבל חלקית זה מסייע.

אגב, פעולה אחת שממש כן עוזרת לנפש, לבצקות ברגליים, למחזור הדם, לשחרור המפרקים, לחיזוק השרירים ועוד, וכדאי כן לשמר, היא טיול עם הכלב בחוץ. תהנו 😊

שתפו

Picture of עדי קורנגולד חיון

עדי קורנגולד חיון

מייסדת BaLaOlam
אחות R.N Bs.C יועצת הנקה ויועצת שינה

תגובות

חברת BaLaOlam נולדה מתוך ההבנה שצריך לעטוף את התינוק – ואתכם ההורים שלו, במעטפת של פתרונות שיכווינו אתכם בכל הצמתים המשמעותיים לאורך הדרך. מתוך הכרת הצמתים האלה איגדנו במקום אחד את כל מה שצריך כדי להיות הורים מעולים ומעודכנים, משלבי ההיריון והלידה ועד גידול הבייבי שלכם.
לשם כך אנחנו מעמידים לרשותכם תוכניות הכשרה הורית שיובילו אתכם צעד אחר צעד במסע ההורי, עם כל מה שיגרום לכם לתפקד בביטחון ובהצלחה כבר מתקופת ההיריון והלידה. בנוסף, תוכלו לבחור בחנות שלנו מגוון רחב של מוצרים שנבחרו בקפידה ע”י צוות המומחים של BaLaOlam, ולרכוש גם מפגשי ייעוץ עם אנשי מקצוע שילוו אתכם במסע ההורי.

מאמרים אחרונים

מגע עור לעור

מגע עור לעור

מגע עור לעור (באנגלית נקרא SSC) מגע עור לעור משמעותו

תאומים בן ובת

תאומים

  כל הורה לתאומים יאמר שאין ברכה גדולה יותר מלקבל

עקבו בפייסבוק

ממליצים עלינו

הירשמו לעידכונים

עגלת הקניות0
There are no products in the cart!
המשך קניות
0
דילוג לתוכן